Vinst-avtale
FlytteEksperten: Få en (ekstra) sømløs flytteprosess
Med Vinst får din bedrift opptil 6 % bonus på flytting og flyttetjenester fra FlytteEksperten.
Dine fordeler - FlytteEksperten
Få tilgang til betingelser som vanligvis er forbeholdt FlytteEkspertens største kunder.
Opptil 6 % bonus på flytting og flyttetjenester
Gratis og uforpliktende befaring
Miljøvennlige flytteprosesser
Forutsigbar sluttregning
Spar tusenvis:
Start flytteprosessen tidlig
Undervurderte du flytteprosessen sist gang du flyttet privat? Tenk hvor mye arbeid det blir når du undervurderer hele bedriftens flytting.
Starter du prosessen 12-24 måneder før bedriften skal flytte har dere og FlytteEksperten tid til å undersøke markedet, planlegge alle aktiviteter, og sette en god fremdriftsplan det går an å følge. Dette sparer deg potensielt tusenvis av kroner, og enorm mye arbeid.
Gjennom avtalen til Vinst får din bedrift en helt gratis og uforpliktende befaring, samme om bedriften er klar eller bare vurderer å flytte.
Hvorfor Vinst?
Mindre sløsing, mer effektivitet. Lavere utgifter, høyere omsetning. Bli med i vårt innkjøpssamarbeid og sikre Vinst for din virksomhet.
Mer tid.
Få mer tid til det som er viktig for deg. Vi tar oss av forhandlinger og reforhandlinger, slik at du kan fokusere på det aller viktigste.
Mer ressurser.
Jobb smartere, ikke hardere. La dine ansatte jobbe med strategisk viktige prosjekter, så tar vi oss av kulepennene og flybillettene.
Mer Vinst.
Spar penger der du kan. Med lavere utgifter og høyere omsetning, kan du styrke bedriftens økonomiske fleksibilitet og konkurransekraft.
Spørsmål og svar FlytteEksperten
Her finner du ofte stilte spørsmål og svar om bedriftsavtalen med FlytteEksperten.
I Vinst har vi forhandlet frem en avtale med FlytteEksperten, slik at du skal få en profesjonell og forutsigbar flytteprosess så billig som mulig.
Avtalen sikrer deg opptil 6 % bonus på flytting og flyttetjenester hos FlytteEksperten.
Bonus betyr at du får tilbake 6 % av omsetningen du har hatt hos FlytteEksperten på din bedrifts konto en gang i året. Omsetter du for 100.000kr vil du altså få tilbake 6.000kr på konto på vårparten neste kalenderår.
Siden høsten 2013 har FlytteEksperten levert bedriftsflytting med kundevennlige løsninger. Med sin erfaring og kompetanse på å styre flytteprosjekt fra A til Å er de er en totalleverandør av flyttetjenester som kan hjelpe til i hele flytteprosessen.
Med kompetente prosjektledere, mannskap og administrasjon samt erfaring fra flere av bransjens største flytteprosjekter de siste årene, kan du føle deg trygg på at flyttingen går som planlagt.
Service og kundebehandling er samtidig viktig for FlytteEksperten, og på grunn av dette har den en rekke store og kjente kundereferanser å vise til.
Det er viktig for FlytteEksperten med åpenhet rundt totalbildet av kostnadene fra første anbudsmøte, slik at det sluttregningen blir forutsigbar for deg som kunde. Dette innebærer at det ikke gjemmes bort tilleggstjenester eller konsulenttimer i flytteprosessen, for at du alltid skal være trygg på hva flyttingen kommer til å koste.
Men FLytteEksperten får du altså en profesjonell og forutsigbar totalleverandør av flyttetjenester, som er opptatt av å gi deg en fornuftig pris. Sammen med avtalen får du markedsledende pris, hos en markedsledende aktør.
FlytteEksperten er en markedsledende leverandør som er på forfoten for å gjøre flytteprosessen bærekraftig.
Det betyr at de har prosesser i alle ledd som er med på å redusere miljøavtrykket.
Kildesortering, redusere utslipp, reduksjon av produkter som må kastes, mindre avfall er noen stikkord på hva FLytteEksperten gjør for å bli så miljøvennlige som mulig.
I tillegg driver de konseptet Refurnish, som tilbyr brukte møbler til bedrifter og private. Kjøp av nye møbler er nemlig den største klimautgiften når bedrifter flytter, og ved å ta i bruk brukte møbler (som kan være like fine som nye), kan din bedrift ta et stort jafs av klimaregnskapet for flyttingen.
FlytteEksperten er en totalleverandør av flyttetjenester, og kan derfor hjelpe deg med hele prosessen fra A til Å.
De kan blant annet hjelpe deg med:
-
Bedriftsflytting
Basic kontorflytting
Prosjektledelse
Pakking og merking
Flytteprosess fra A til Å -
Kontormøbler
Interiørplanlegging
Bestillinger og innkjøp
Gjenbruk, bruktsalg
Tilbakelevering
Montasje og kabelsanering -
Avvikling
Tømming og avhending
Riving, sparkling, maling
Flyttevask m/ boning, rens
Forhandling, overlevering - Lager
Mellomlagring
Langtidslagring
Henting og levering
Lokaler sentralt i Oslo
Husker du sist gang du flyttet privat? Den flytteprosessen undervurderte du, slik at det ble mer jobb enn forventet, eller?
Det samme gjelder når bedriften skal flytte, bare at utslagene blir enda større. Du må finne og forhandle nye lokaler, avvikle den pågående kontrakten, flytte for veldig mange mennesker, og mye, mye mer som kan bli tidkrevende og kostbart om du starter for sent.
Når bedriften din skal flytte er det essensielt at dere starter så tidlig som mulig. Det finnes nemlig mange feller å gå i om man ikke er forberedt, og det å starte prosessen for sent kan koste bedriften din store pengesummer.
Det er faktisk ikke mulig å starte for tidlig. Har du en liten tanke om at det kan være lurt å flytte bedriften? Ta kontakt med FlytteEksperten, så får du hjelp med hele prosessen, slik at den blir så effektiv, billig og forutsigbar som mulig.
Med FlytteEksperten får du en gratis og uforpliktende befaring for din bedrift. De ser på hva som kan være lurt for deg, og hjelper deg i gang, å gjennomføre, og å avslutte alt som har med flytting å gjøre.
Prøv Vinst gratis
Å prøve Vinst er helt gratis og uforpliktende. Du får kostnadsfri tilgang til alle rabatter og fordeler i 6 måneder. På denne måten kan du sikre at vårt innkjøpssamarbeid faktisk gir Vinst for deg.